prawo reklamy
Liczba pozycji: 2
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeciwdziałanie patologiom na rynku medycznym i farmaceutycznym – ebook
Agnieszka Dobies Wiesław Pływaczewski Marzena Brzychcy Szymon Michał Buczyński Maciej Duda Zbigniew Fijałek Bartłomiej Gadecki Ewa Guzik-Makaruk Magdalena Ickiewicz-Sawicka Agnieszka Kalicka Iga Kalinowska-Maksim Justyna Karaźniewicz Anna Kledyńska Monika Kotowska Piotr Krajewski Denis Solodov Ireneusz Sołtyszewski Adrianna Tymieniecka-Cichoń
Zaprezentowana w książce tematyka dotyczy zagadnień związanych z patologiami występującymi na rynku medycznym i farmaceutycznym. Autorzy poszczególnych opracowań przybliżają czytelnikowi przedmiotową problematykę w kontekście uregulowań prawa karnego, cywilnego i administracyjnego, a także z perspektywy kryminologii i kryminalistyki. W monografii poruszono kwestie dotyczące: przeciwdziałania fałszowaniu...Data dostępności:
Data publikacji: