Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

prawo reklamy

Liczba pozycji: 25
  • CENA NEXTO

    Ilustrowane prawo reklamy – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim – ebook

    Dominika Ewa Harasimiuk  

    Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,68 zł 89,64 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,68 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook

    Monika Namysłowska  

    W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 129,60 zł 144,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 144,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook

    Joanna Wiszniewska  

    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama farmaceutyczna i pokrewna – ebook

    Rafał Szczęsny  

    Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana. Oddajemy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 125,10 zł 139,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 125,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Apteki reklamują się w sieci – ebook

    Infor Biznes  

    Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Poradnik prawny dla e-biznesu – ebook

    Izabela Kowalczuk-Pakuła   Piotr Dynowski   Grzegorz Pacek  

    Piotr Dynowski, LL.M. radca prawny; specjalista w zakresie prawa handlu elektronicznego, reklamy, mediów, prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony własności intelektualnej; wieloletni wykładowca akademicki; autor wielu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa reklamy. Izabela Kowalczuk-Pakuła radca prawny; doradza w zakresie ochrony prywatności, danych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,70 zł 67,44 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Twórczość internautów w świetle regulacji prawa autorskiego na przykładzie fanfiction – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    Katarzyna Grzybczyk doktor habilitowany nauk prawnych; pracownik Katedry Prawa Cywilnego i Prawa Prywat- nego Międzynarodowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Zajmuje się problematyką prawa cywilnego, autorskiego i prawa reklamy; autorka licznych publikacji z tego zakresu, m.in. Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne (Warszawa 2012), Prawo reklamy (Warszawa 2012). Książka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawo farmaceutyczne. Komentarz – ebook

    Paulina Sosin-Ziarkiewicz   Bożena Nowak-Chrząszczyk   Wojciech L. Olszewski   Krystyna Miłowska   Zofia Ignatowicz   Marlena Żarnecka   Piotr Zięcik   Rafał Dybka  

    Komentarz w przystępny sposób omawia zasady funkcjonowania systemu prawa farmaceutycznego od badań klinicznych i rejestracji leków po zasady wytwarzania, importu, prowadzenia obrotu, reklamy i standardów prowadzenia inspekcji. Komentarz uwzględnia wszystkie zmiany, jakie wprowadzono do ustawy do dnia 15 lipca 2016 r., w tym dotyczące importu docelowego, wykonywania zawodu farmaceuty oraz recept....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,89 zł 169,88 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,89 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    System prawa żywnościowego – ebook

    Paweł Wojciechowski   Małgorzata Korzycka  

    "Recenzowana praca znanych i uznanych Autorów stanowi pierwsze w polskiej literaturze, tak szerokie i pogłębione, opracowanie prawa żywnościowego, nowej dziedziny prawa znajdującej się w toku wyodrębniania. Dzieło obejmuje niemalże całość bardzo rozległej i skomplikowanej problematyki prawnej dotyczącej żywności i choćby już tylko z tego względu zasługuje na miano "Systemu prawa żywnościowego". Przedmiotem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 183,63 zł 204,03 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 183,63 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 25

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA