za wszelką cenę
Liczba pozycji: 5
Zatruta mgła – audiobook
Kazimierz Szarski
Lata 1914-15. Niemcy i Austro-Węgry próbują za wszelką cenę wygrać wojnę, zanim alianci zmobilizują swoje siły. Kulisy przygotowania nowej broni masowej zagłady - gazów bojowych. Atak pod Ypres w Belgii oraz pod Bolimowem w Polsce na tle walk na frontach I wojny światowej.Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnica komisarza policji – audiobook
Józef Jeremski
Akcja została osadzona w Warszawie lat 20. Komisarz Jan Warecki jest doświadczonym funkcjonariuszem policji, który cieszy się uznaniem i dobrą opinią współpracowników. Pewnego dnia otrzymuje telefon od nieznanej kobiety. Czy, aby jej pomóc narazi swoją reputację na szwank i, czy uda mu się wyjść cało z opresji? Miarą sukcesu podobno jest liczba wrogów, Warecki ma jednego, wyjątkowo zajadłego - swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Drugie dziecko – audiobook
Charlotte Link
W niewielkim, sennym nadmorskim miasteczku w północnej Anglii zostaje w wyjątkowo bestialski sposób zamordowana studentka. Policja drepcze w miejscu, gdyż morderca nie zostawił żadnych śladów. Parę miesięcy później, w pobliżu samotnej farmy, zamieszkałej przez zdziwaczałego wdowca i jego córkę, zostaje popełniona kolejna zbrodnia. Tym razem ofiarą pada starsza kobieta. Ambitna i żądna sukcesu komisarz...Data dostępności:
Data publikacji:
Gorączka zmysłów – audiobook
Richard Castle
Pełna intryg i szybkich zwrotów akcja Gorączki zmysłów, niezwykle pasjonującej powieści kryminalnej autora bestsellerów „New York Timesa”, Richarda Castle’a, ponownie łączy Nikki Heat, nieustępliwą i seksowną detektyw Wydziału Zabójstw nowojorskiego Departamentu Policji, z przemądrzałym reporterem Jamesonem Rookiem. Dziwaczne morderstwo księdza w klubie usług sadomasochistycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: