ridero
Liczba pozycji: 257
Praca zdalna – ebook
Błażej Ciesielski
Poradnik „Praca zdalna” to propozycja dla każdego, przed kim otworzyła się możliwość tzw. home office lub planuje przebranżowić się, by zarabiać z domowego zaciszu albo będąc w podróży. Autor przedstawia przydatne informacje, jak zorganizować swoją pracę. Ponadto na kolejnych rozdziałach przedstawia sprawdzone metody zarabiania przez internet.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak handlować akcjami – ebook
Jesse Livermore
Książka ta zawiera wiele cennych wskazówek do zbudowania swojego rejestru do przewidywania ruchów cen na giełdzie. Znajdziemy również w niej kilka historii Jesse’go Livermore’a jak i jego wykresy wraz z komentarzami z 1940 roku.Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedawaj nie sprzedając – ebook
Dariusz Bączkiewicz
Książka jest skierowana do osób, które pragną rozszerzyć swoją działalność gospodarczą prowadząc salon fryzjerski. Dzięki niej dowiesz się, jak zwiększyć dochody poprzez mądre i przyjemne prowadzenie sprzedaży kosmetyków fryzjerskich. To cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą odnieść sukces w tej specyficznej dziedzinie.Data dostępności:
Data publikacji:
HR-owisko – ebook
Jacek Jędrzejczak
Książka zawierająca różne przemyślenia i obserwacje odnośnie zagadnień związanych z zarządzaniem, szkoleniami i doradztwem HR. Zapiski poważne i dykteryjki oraz minihistorie pozwalające na chwilę refleksji i spojrzenie z różnych stron na funkcjonowanie ludzi i organizacji. Dobry materiał jako case study na konferencje, szkolenia i warsztaty.Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia ChatGPT – ebook
Konrad Mach
200 milionów ludzi na całym świecie nie może się mylić. ChatGPT to naprawdę potężne narzędzie. Zobacz jak wykorzystywać je do swoich potrzeb! Precyzyjny niczym laser, ostry jak brzytwa, zawsze gotów do spełnenia najbardziej wyrafinowanych zachcianek. Twój największy cyfrowy przyjaciel. Biblia ChatGPT poprowadzi Cię od podstaw to zaawansowanych technik sterowania sztuczną inteligencją. Ta książka to obowiązkowa...Data dostępności:
Data publikacji:
Accelerator Of Success – ebook
Łukasz Sobczak
This extraordinary book, created for individuals striving towards their goals, is a handy philosophy of success that can be accessed at any time. Whether you’re seeking inspiration during challenging moments or simply motivation and inspiration to keep going, this book will undoubtedly help you achieve your goals more easily and quickly. Within its pages, you will find numerous thoughts that will...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychological tricks and how to make a good first impression – ebook
Łukasz Sobczak
This book is a compilation of proven and safe advice that can be easily applied to anyone’s life. If you want to learn about the psychological tricks that work on everyone, how to make a good first impression that will be remembered for a long time, and how to achieve success efficiently in life, this booklet is definitely for you.Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji: