produktu
Liczba pozycji: 11
Dostawca w procesie rozwoju produktu – ebook
Grażyna Kędzia
W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematykę angażowania dostawców w rozwój produktów ( Supplier involvement in product development , SIPD). Zawarte w niej rozważania opierają się na rezultatach systematycznego przeglądu światowej literatury przedmiotu oraz na wynikach autorskich badań ilościowych i jakościowych. Opracowanie łączy zagadnienie SIPD ze współczesną potrzebą konfigurowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook
Beata Gontar, Zbigniew Gontar
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka – ebook
Małgorzata Zdon-Korzeniowska
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła...Data dostępności:
Data publikacji:
Znaki towarowe i ich ochrona – ebook
Ryszard Skubisz Lavinia Brancusi Edyta Całka Krzysztof Czub Tomasz Drab Andrzej Falkowski Beata Giesen Andrzej Jakubecki Jakub Kępiński LL.M Andrzej Matlak Adrian Niewęgłowski Justyna Ożegalska-Trybalska Joanna Sieńczyło-Chlabicz Rafał Sikorski Piotr Ślęzak Tomasz Targosz Anna Tischner Marcin Trzebiatowski Łukasz Żelechowski
Szczególne znaczenie w obrocie gospodarczym mają znaki towarowe, ponieważ przekazując informacje o komercyjnym pochodzeniu towarów i usług, umożliwiają nabywcom wyszukanie na rynku określonego produktu (usługi). W monografii przedstawiono najbardziej sporne oraz niewystarczająco wyjaśnione zagadnienia , o istotnym znaczeniu praktycznym, dotyczące znaków towarowych w prawie polskim i unijnym. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rachunek kosztów docelowych – ebook
Piotr Prewysz-Kwinto
Rachunek kosztów docelowych (jap. genka kikaku, ang. target costing) jest jedną z najważniejszych metod japońskiej rachunkowości zarządczej. Można go zdefiniować jako kompleksową metodę zarządzania kosztami, stosowaną przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów produktu w całym jego cyklu życia. Stosowanie rachunku kosztów docelowych pozwala na produkcję wyrobów...Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...Data dostępności:
Data publikacji: