miroslaw
Liczba pozycji: 3
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) – audiobook
Mirosław Skwarek
Magia milionowych zasięgów. Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o Policji. Komentarz praktyczny. Wydanie 1 – eprasa
Łukasz Czebotar Aneta Łyżwa Piotr Hofmański Damian Gil Ewa Kruk Małgorzata Gersdorf Anna Ostrowska Kamil Sikora Zuzanna Gądzik Mirosław Tokarski Opracowanie zbiorowe Anna Świerczewska-Gąsiorowska Mateusz Rodzynkiewicz Feliks Prusak Edward Skrętowicz Aneta Michałek Rafał Styczyński
Komentarz zawiera obszerną analizę przepisów ustawy o Policji z uwzględnieniem rozporządzeń wykonawczych, a także przepisów wewnętrznych, w tym najczęściej zarządzeń Komendanta Głównego Policji. W opracowaniu omówiono m.in. takie zagadnienia jak: zakres uprawnień Policji obowiązki i prawa policjanta uposażenie i inne świadczenia pieniężne policjantów odpowiedzialność dyscyplinarna i...Data dostępności:
Data publikacji:
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi – audiobook
Zyta Machnicka
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś. Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś...Data dostępności:
Data publikacji: