Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

internet rzeczy

Liczba pozycji: 6
  • Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz  

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook

    Tomasz Palak  

    Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,85 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Neo-erotyka #2. 10 opowiadań o współczesnym seksie – audiobook
    CENA NEXTO

    Neo-erotyka #2. 10 opowiadań o współczesnym seksie – audiobook

    LUST authors  

    „Pierwszy raz, odkąd ten szalony pomysł zrodził się w mojej głowie, zaczęłam się denerwować. Gdy jechaliśmy na górę windą, zastanawiałam się, jak to wszystko będzie wyglądać. Czy najpierw napijemy się czegoś dla rozluźnienia atmosfery? Czy jednak od razu przejdziemy do rzeczy? Szybko uzyskałam odpowiedź, bo gdy tylko zamknęły się za nami drzwi wielkiego apartamentu, mężczyzna chwycił mnie w pasie,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 24,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook

    Marek Jankowski  

    Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,45 zł

    Więcej

    Ocena: 4.5 (2 oceniających) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Prawda. Krótka historia wciskania kitu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Prawda. Krótka historia wciskania kitu – audiobook

    Tom Phillips  

    Nowa książka autora bestsellera „Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko”. Tym razem przeczytacie o prawdziwe - a raczej o wszystkich genialnych sposobach wciskania kitu, jakie ludzkość wymyśliła przez wieki... Żyjemy w wieku „postprawdy”. Prezydent Stanów Zjednoczonych nie zawraca sobie głowy prawdziwością swoich słów (rekord pobił dzięki szczególnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,29 zł 36,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,19 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA