handlowe
Liczba pozycji: 5
Negocjacje handlowe – ebook
Marcin Bill
Negocjacje handlowe stanowią istotny element funkcjonowania świata biznesu. To właśnie dzięki sprytnym negocjacjom od wieków przedsiębiorcy zyskują na znaczeniu i wygrywają z konkurencją. Czy nie czas abyś i Ty poznał tajniki negocjacji, które pozwolą Tobie stać się milionerem… Wybór należy do Ciebie. Czas mija.Data dostępności:
Data publikacji:
Eksport w przedsiębiorstwie – ebook
Wojciech Budzyński
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Forex 3. Strategie i systemy transakcyjne – ebook
Piotr Surdel
Forex – rynek o niesamowitych możliwościach. Tylko dla ludzi o otwartym umyśle. Czy gdybym powiedział Ci, że istnieje od całkiem niedawna rynek, w którym każdy może zaistnieć bez względu na to, jakim kapitałem początkowym dysponuje, uwierzyłbyś? A gdybym dodał jeszcze, że aby na nim zarabiać nie jest konieczne śledzenie wiadomości ani czasochłonne analizowanie finansowych raportów? Że możesz zacząć...Data dostępności:
Data publikacji:
Postaw na swoim – ebook
Nicole Soames
Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji. Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Z książki dowiesz się: - jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie - jak rozpoznać różne style...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook
Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...Data dostępności:
Data publikacji: