czyli
Liczba pozycji: 43
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...Data dostępności:
Data publikacji:
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych – audiobook
Chip Heath Karla Starr
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia prze-myślenia - elementarz sukcesu - czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzyskać swoje życie dla siebie – audiobook
Piotr S. Wajda
TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE! Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej? Niemal niezauważalnie zmieniasz obozy – z obozu dla młodych na obóz dla starych. Kim jesteś i jak inni będą mówić o Tobie w przyszłości? A przecież miało być inaczej. Czy jesteś tam, gdzie chcesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Więźniowie geografii, czyli wszystko, co chciałbyś wiedzieć o globalnej polityce – audiobook
Tim Marshall
Do audiobooka jest dołączony dodatek PDF z mapami z wydania drukowanego!!! Świeże i oryginalne spojrzenie na geopolitykę stojącą za dzisiejszymi problemami polityki międzynarodowej. Przywódcy wszystkich państw i narodów są ograniczeni przez geografię. Ich wybory krępują góry, rzeki, morza i beton. Dlatego, chcąc nadążać za wydarzeniami na świecie, powinniśmy rozumieć ludzi, idee i ruchy społeczne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skazani na zyski. Tajemnicza wiedza właścicieli prawdziwych wartości - czyli - biblia świadomego inwestora – audiobook
Piotr S. Wajda
Książka ta jest przeznaczona wyłącznie dla rozsądnych inwestorów i w żadnym wypadku nie nadaje się dla naiwnych i bezmyślnych spekulantów, kierujących się wyłącznie chciwością. Znajdziesz w niej opis drugiej strony medalu. Tej odwrotnej, niewidocznej. Znajdziesz w niej również opis różnicy między inwestorem a spekulantem. Jeśli więc chcesz poznać fundamenty fizycznej ekonomii, zapoznać się z prawdziwymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Paulina Polko Roman Polko
Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień? Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni cię automatycznie przywódcą, a jedynie daje ci szansę by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji: